  • Data: 2006-07-07 21:19:27
    Temat: Re: Wprowadzeniu aparatu do firmy.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 Jul 2006, jerry wrote:

    > Witam!
    > 14 miesięcy tamu kupiłem aparat fotograficzny (bez faktury, normalnie na
    > paragon). Teraz chce go wrzucić do firmy. Jak to załatwić

    Czy "wrzucenie do firmy" ma mieć na celu zaliczenie do kosztów?
    Nie, to NIE SĄ synonimy - nigdzie nie powiedziano że jak coś
    jest "w majątku firmowym" to automatycznie było kosztem (klasyka:
    wartość samochodu osobowego przekraczająca limit).

    Jeśli tak - to IMO jedyną metodą jest zaliczenia do ST (nawet jak
    był tańszy niż 3500 zł) z tego powodu:
    http://tiny.pl/tp3f
    ...czyli:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=w+celu+kosztem&n
    um=100&hl=pl&as_oq=wyposa%C5%BCenie+wyposa%C5%BCenia
    &as_ugroup=*.podatki

    > i czy sam ustalam
    > aktualną rynkową cenę rocznego aparatu?

    Hm... a po co ci ta "wartość rynkowa"?