  • Data: 2009-04-13 22:39:05
    Temat: Re: Wprowadzenie do obrotu towaru bez dokumentu
    Od: "morghul" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak juz pewnie przeczytałeś: tak właśnie bym zrobił.
    > Jeśli to Ci pozwoli spac spokojnie, to proszę bardzo :-)

    I w razie czego mogę się powołać na Twoje zdanie? ;)

    Wyżej było mówione o kpir i o kosztach, ale jako że kpir nie
    prowadzę a co za tym idzie nie mam zamiaru (ani możliwości)
    wrzucania tych towarów w koszty to logicznie rzecz biorąc US nie
    powinnien mieć zastrzeżeń do braku dokumentów zakupu. O ile
    faktycznei nei ma przepisów nakazujących posiadanie takich
    dokumentów "dla zasady", oczywiste jest że przy zaliczaniu ich w
    koszty musi być udokumentowane faktycznei nabycie.
    Dla świętego spokoju faktycznie chyba dobrze będzie zaskrobać
    okoliczności nabycia na papierze i wrzucić do teczki.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk