  • Data: 2004-02-12 09:14:04
    Temat: Re: Wpłata własna
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Zastrzegam z góry: jakby co nie bić, specjalistą od PK to ja nie
    > jestem. Ale nie może mieć znaczenia co to za DG ??
    > OF-SC/spółka handlowa ?

    CIT to albo z o.o albo SA (albo komandytowo-akcyjna jeszcze, o ile sie
    nie mylę ;-) .

    > Z zastrzeżeniem j.w. wydaje mi się że kiedyś potknąłem się o przepis
    > że zaczęty rok "dołącza się" do pełnego roku następnego.

    Ale tylko gdy działalnośc rozpoczęto w drugim półroczu roku
    kalendarzowego. Innymi słowy - pierwszy rok nie może trwać dłużej niż 18
    miesięcy.

    Gdy działalnośc rozpoczeto w lutym 2003 to rok trzeba zamknąć 31 grudnia
    2003, chyba że umowa spółki ustanawia rok obrachunkowy inny niz
    kalendarzowy. Wtedy wg. umowy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk