  • Data: 2004-02-12 08:11:38
    Temat: Re: Wpłata własna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Feb 2004, AM wrote:

    >+ Witam,
    >+ czy wpłata własna wpłacana przy rozpoczęciu działalności jest przychodem,
    >+ który ujmuje się w CIT 2?

    Zastrzegam z góry: jakby co nie bić, specjalistą od PK to ja nie
    jestem. Ale nie może mieć znaczenia co to za DG ??
    OF-SC/spółka handlowa ?

    >+ I drugie pytanko :)
    >+ Jeśli rok obrachunkowy rozpoczął się w lutym ubiegłego roku, to czy można go
    >+ zakończyć z dniem 31 grudnia i od 1 stycznia rozpocząć nowy, czy też należy
    >+ go zakończyć dopiero w lutym?

    Z zastrzeżeniem j.w. wydaje mi się że kiedyś potknąłem się o przepis
    że zaczęty rok "dołącza się" do pełnego roku następnego.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)