  • Data: 2002-03-02 22:20:28
    Temat: Re: Wpisywanie numerow ksiag na dokumentach
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Mar 2002, maup wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Wiadomo, że numer KPiR pisać trza. Co jednak z numerem dokumentu w
    >+ rejestrach VAT? Czy ktoś może udzielić jednoznacznej odpowiedzi -
    >+ piszemy/nie piszemy - najlepiej z podaniem podstawy prawnej?

    1. Znam takich co nie piszą i twierdzą że to przesada
    2. Mi biuro rachunkowe zaleciło pisać

    ... i pytanie wspomagające: w razie jakiegoś problemu prosciej
    znaleźć po numerze ewidencji (na ogół "wyróżnia się" na tle
    na ogół drukowanych faktur) czy po numerze faktury (np.
    8-znakowym) ?

    Ale komentarzy z chęcią poczytam, nie żałujcie
    elektronów :) (to "do wszystkich")

    Pozdrowienia, Gotfryd