    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wniosek o dochodach
    Date: Sat, 26 Aug 2006 00:04:28 -0500

    w...@g...com wrote:
    > Witam
    > Bardzo prosze o szybka odpowiedz i porade co zrobic. Chodzi o to ze
    > potrzebne jest mi bardzo zaswiadczenie o dochodach siostry z Urzedu
    > Skarbowego, gdyz staram sie o zasilek rodzinny. A siostra niechce ani
    > mi go dac, ani rodzica.

    Wyjaśnie sprawę w miejscu gdzie starasz się o zasiłek rodzinny jak
    załatwić sprawę w przypadku gdy siostra nie chce dać zaświadczenia.

    > Zlozylam za nia wniosek ktory miala odebrac,
    > ale teraz szantazuje mnie ze zglosi mnie na policja za falszerstwo.

    Teoretycznie może, ale ratuje cię to, że na podpisie jest tylko
    nazwisko, patrz niżej

    > Ja
    > wniosek podpisalam tylko nazwiskiem (mamy takie same) w urzedzie
    > Skarbowym go przyjeto.
    Więc od tego momentu twierdź, że to twój podpis na wniosku siostry.
    Nigdy nie mów, że próbowałaś podpisać się podpisem siostry.
    Nawet za jej zgodą grozi za to odsiadka.
    Zawsze tylko i wyłącznie podpisujesz się swoim i tylko swoim imieniem i
    nazwiskiem nigdy cudzym

    > Jesli to bylo niezgodne z prawem to czemu Pani z US nie poinformowala
    > mnie wiedzac ze podpis wnioskodawcy jest inny niz osoby za ktora ma byc
    > zaswiadczenie.

    Bo nie ma takiego obowiązku, po za tym skąd ma wiedzieć kto się podpisywał.

    > Podsumowując chciałabym wiedzieć czy mogłam wystapic
    > za siostre z wnioskiem o zaswiadczenie o dochdach.
    Nie.

    I czy sa jakies
    > przepisy ktore zobowiazuja ja by mi je dac. Bez tego zasiwadczenia nie
    > bede miala kompletu dokumentow potrzebnych do starania sie ozasilek
    > rodzinny.

    j.w. wyjaśniaj u źródeł jak obejść zaświadczenie siostry