  • Data: 2005-05-25 20:58:18
    Temat: Re: Wlasciciel nie chce mnie zameldowac - skladac NIP-3?
    Od: "Jakub" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:d6ke8q$sbf$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Albo tylko on albo obaj

    Nie bardzo rozumiem dlaczego Wynajmujacy? Jesli w umowie nie ma zapisane ze
    najemca ma zamiar tam mieszkac na stale (Wynajmujacy moze przeciez zakladac
    ze Najemca najmuje mieszkanie zeby spedzac w nim weekendy, a mieszkac gdzie
    indziej)? W tym momencie jeseli Najemca nie ma zadnego liczacego sie dowodu
    ze Wynajmujacy nie chce go zameldowac to jest to tylko wina Najemcy. A jak
    bedzie sie klocil to Wynajmujacy wypowie umowe bo nie bedzie ryzykowal
    meldunkiem..

    Pozdr.

    Kuba