  • Data: 2004-03-02 16:12:09
    Temat: Re: Wezwanie do US - weryfikacja PIT
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek Wróbel wrote:

    > a jakiej ustawy dokładnie, moze tez sie zaopatrzę wczesniej....
    >
    > PW

    Bez paniki.

    Idziesz do US bo tam jest Mila Pani ktora TEZ chce miec
    porzadek w papierach.
    Nie musisz sie w nic zaopatrzac, choc mozesz. Nie musisz nic brac, bo masz
    sieprzeciez zglosic a pani nie poprosila cie bys zabral dokumenty.

    Na 99 % okaze sie, ze tam jest rzeczywiscie Mila pani ktora chce miec
    porzadek w papierach mowi Ci o co chodzi - wiec odpowiadasz jak wiesz,
    a jak nie to mowisz milej pani ze sprawdzisz i przyjdziesz wyjasnic.

    W pozostalym 1 % przypadkow (jak u Pani Renaty) rowiez wysluchujesz co
    (tym razem) NIemila Pani ma do powiedzenia i obiecujesz ze przemyslisz to
    i wyjasnisz.

    Boguslaw