eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWezwanie do US w celu udokumentowania dochodów i wydatków za ostatnie 5 lat › Re: Wezwanie do US w celu udokumentowania dochodów i wydatków za ostatnie 5 lat
  • Data: 2003-10-08 09:13:58
    Temat: Re: Wezwanie do US w celu udokumentowania dochodów i wydatków za ostatnie 5 lat
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > napewno wezmę ze sob? PIT-y za te lata, czy brać również faktury na
    > podstawie których dokonałem odliczeń podatkowych??
    > akt notarialny dotycz?cy nieruchomo?ci, fakturę za samochód ... co jeszcze??
    > jak to przebiega??

    Czasami milo, czasami w krzykliwej atmosferze. Zaleznie od PMS pani
    sprawdzajacej. Tyle ze ty masz udokumentowac dochody, a nie wydatki ;)
    Faktur wiec chyba brac nie musisz ? U mnie generalnie nie bylo problemu.
    Nie nalezy sie tylko rzucac o szczegoly i podnosic glosu, bo wtedy
    zaczynaja sie schody ... wspolpraca to podstawa ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/