  • Data: 2012-01-11 22:27:26
    Temat: Re: Według jakiego kursu przelicza się ceny
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-11 23:21, cef pisze:

    > Hmm, a ja zrozumiałem, że w ofercie jest dowolnie ukształtowany kurs
    > przez sprzedawcę. Tzn jest on znany- ten kurs- w celu zapoznania się z
    > ofertą
    > czy określenia wartości w złotówkach, ale nie jest to kurs średni NBP
    > czy inny publikowany tylko ustalony dowolnie przez sprzedawcę.

    Czyli np. cena = 100 EUR wg kursu EUR = 12,45 PLN?
    Jeśli tak, to mogłabym się od biedy zgodzić, bo kupujący ma jasność
    sytuacji i nie musi korzystać z tak chorej oferty ;-)
    Jednak zrozumiałam (być może źle), że przelicznik nie jest podawany w
    samej ofercie, tylko dopiero przy sprzedaży.

    > Nie może być przecież zupełnie nieznany.

    No właśnie o to mi m.in. chodziło.

    N.