    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: WROCŁAW - PRACA: KSIĘGOWA
    Date: Fri, 19 Sep 2003 11:56:00 +0200

    On Fri, 19 Sep 2003, emploIT wrote:

    >+ Poszukuje:

    Przyjmnięto. Znaczy: szczegół jeśli chodzi o nazwę grupy
    w stylu "praca poszukuję" czy "praca oferowana" ma być
    do pominięcia.

    >+ Doświadczonej i samodzielnej Księgowej na ? etatu

    Znaczy: bliżej nieznany ułamek, samo przez się zrozumiałe
    że może to być ułamek 7/8 i 7/80. Tłumacząc na polski:
    jeszcze nikt nie ma pojęcia ile może tego być :)

    >+ w niewielkiej firmie [...] o wysokiej kulturze organizacyjnej.

    Znaczy: jak pani Jadzi nie ma - to dziś nie da się załatwić,
    bo "ona jest od tego" ? Myślałem że to tylko w dużych firmach...

    [...]
    >+ - brak nałogów

    Tak z ciekawości: KP pozwala na takie wymaganie ?
    Nie żebym uważał je za niewłaściwe, ale skoro jakoś tak
    przedwczoraj na .prawo wykładałem że jeśli coś jest
    prawem to nas obowiązuje nawet jak się nie podoba, to
    nie wypada mi zmienić zdania ;)

    [...]
    >+ Oferujemy:
    >+
    >+ - wszechstronny zakres obowiązków,

    Jak to drzewiej było ?
    "my im wysyłamy zboże, a oni za to biorą nasze statki" ??

    [...]
    >+ - forma współpracy: preferowane"samozatrudnienie"

    Acha. Mierzone w etatach.

    >+ lub umowa-zlecenia bez ZUS

    ...szanowna grupo: czy wy nie uważacie, że oni NAPRAWDĘ
    potrzebują księgowej będącej jednocześnie prawnikiem ?
    Bo UZ bez ZUS mnie sprowadziło do parteru, chociażem
    szary podatnik jako koledzy i koleżanki...

    >+ - okres współpracy - min. 12 m-cy

    ...znaczy: gwarancja że nie rozwiążą umowy. Zawsze coś ;)
    Oferta jak rozumiem jest publiczna więc wiąże, jakby
    co będziemy szukać po KC artykułów.

    >+ Oferty współpracy powinny zawierać:
    >+
    >+ - CV zawierające:
    [...]
    >+ o pisemne referencje z poprzednich miejsc pracy

    Pięknie. Rewelacja. Od człowieka który "najchętniej
    prowadzi własną działalność". Gratulacje !!

    >+ - list motywacyjny z uzasadnieniem, co skłania Cię do podjęcia
    >+ współpracy i jakie są Twoje oczekiwania

    ...myślałem że samo przeczytanie "zaproszenia" wystarczy.
    A tu nie. Wot, niespodzianka ;)

    >+ - podpisaną klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
    >+ osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji
    >+ procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z 29.08.97 r. o ochronie danych
    >+ osobowych, Dz. U. Nr 133, poz.883)"

    Ykhm... niech będzie. Jakoś tak przekonany nie jestem,
    czy jakaś ustawa nie pozwala na zbieranie *niebędnych*
    danych dotyczących pracowników i kandydatów.
    Ale rozumiem że do tego właśnie księgowa jest szukana
    ("żeby wiedziała czy wolno").

    [...]
    >+ Uwaga. Ze względów organizacyjnych zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi
    >+ tylko do wybranych kandydatów.

    ...ponieważ na kandydata się nie nadaję to cóż, mogłem sobie
    tylko pokomentować.
    Za CEFa, za Bogusia, za wszystkich (dla których byłem dziś
    tarczą strzelniczą ;)) :) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zaciekawiony czy to był post write-only i czy nadawca coś
    słyszał o "niezamówionych ofertach", a jakby myślał że
    to ma coś wspólnego z danymi osobowymi to czy wie że na
    grupie .prawo jest wykład o różnicy między GIODO
    a ustawą o spamie :>)