  • Data: 2011-07-25 08:26:47
    Temat: Re: WNT a KPiR i rejestr VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 23 Jul 2011, cef wrote:

    > U mnie 23 - podatki.pl

    Rzuciłbyś całym linkiem.
    Ustalmy - tu:
    http://www.podatki.biz/akty/280311a.htm?strona=1
    ...widzę tę samą treść co tu:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,32,32,1626,5
    1600,20110401,szczegolowe-zasady-wystawiania-faktur-
    dane-ktore-powinny.html

    23 to egzekucja, 24 - f-ry wewnętrzne.
    Nie używasz aby linku do którejś starszej wersji rozporządzenia?
    Zajrzałem i widzę że w wersji z 2008 rzeczywiście to par.23

    > Zrozumienie takiej interpretacji ułatwiło mi rozliczanie
    > WNT przy przemieszczaniu własnych towarów w ramach tego samego
    > przedsiębiorcy, ale rejestrowanego w dwóch krajach.

    Przyjąłem.

    > Niby ten sam podmiot

    ...ale różny podatnik. Zgadza się. Dlatego wymieniłem wersję
    z "podatnikiem" podanym jako strona transakcji (nie ma
    przeszkód aby wymienić siebie).

    pzdr, Gotfryd