  • Data: 2011-07-23 21:55:07
    Temat: Re: WNT a KPiR i rejestr VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Hm... znaczy 24? (a przynajmniej tak mi wychodzi z gofina,
    > 23 to egzekucja).

    U mnie 23 - podatki.pl

    > Podtrzymuję tezę że nie jest sprzedawcą!

    Ależ proszę.
    Niestety brak mi argumentów, a samą intuicją nie przekonam.
    Zrozumienie takiej interpretacji ułatwiło mi rozliczanie
    WNT przy przemieszczaniu własnych towarów w ramach tego samego
    przedsiębiorcy, ale rejestrowanego w dwóch krajach.
    Niby ten sam podmiot, ale na fakturze wewnętrznej występuje w dwóch
    osobach z różnymi NIPami (PL i DE) i wtedy to mniej "kłuje"w oczy, ale to
    ten sam podmiot
    przecież.