  • Data: 2005-05-23 06:02:16
    Temat: Re: Vat i samochód - dla spokojnych i cierpliwych :)
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d6qsl6$l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Właśnie... oto jest dobre pytanie. Wyszukalem jakiś śmieszny wzór na
    > ładowność, którą musi samochód przekroczyć, żeby można było VAT odliczyć:
    > DŁ = 397 + n x 68, gdzie n to liczba miejsc...
    >
    > Czy to faktycznie tak się liczy?
    >
    > I jeszcze dołącze jedno - pozornie NTG, ale jednak się wiąże - jakie
    > auta polecacie na firmowe?

    "> > Mam prośbę :) czy ktoś zdrowy psychicznie i cierpliwy

    HASH: Z odliczeniem VAT, albo jego brakiem masz w 100% rację, ale trudno -
    takie jest prawo i nie ma co tracić nerwów...
    :-(

    MK: A co do auta firmowego: owszem, pytanie NTG albo w ogóle nie na grupę bo
    i pracę doktorską na ten temat mozna byloby napisac....
    Rozumiem, ze pytanie rzucone raczej dla podtrzymania tematu, bo równie
    dobrze mozesz wybrac i ciągnik siodłowy jak i mercedesa slk,
    :-)
    ale:
    ostatnio dużym popytem (przynajmniej wsród moich znajomych) cieszą się
    matizy 2 osobowe: ciężarowy, 100% vat, mało 'psujliwe', 5-6 l/100 km, latwo
    zaparkujesz a i w miarę pakowne, no i cena raczej bardzo atrakcyjna....
    ;-)

    pozdrawiam
    Łukasz kaliński