  • Data: 2006-02-25 23:14:42
    Temat: Re: Vat/dochod podatek i jaka kara
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nosfe" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dtqmpp$3mk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dzieki za wyjascnienie chyba dam rade...w razie czego jak by Ci sie
    > chcialo to
    >
    > 400zl pod. dochodowego
    > i okolo 440 VAT
    >
    > platne do 20 (p. doch) i do 25 (VAT) zaplace okolo 5 marca wiec...:
    >
    > Spoznienie:
    >
    > 15 dni dochodowego
    > i 10 dni za VAT

    Zakladajac, ze wplacisz to 6 marca:
    dochodowy 400 odsetki za 14 dni to 1,76 zł, zaokraglasz do 2,00 i ja
    uwazam, ze nie powinienes tego wplacac, bo to jest mniejsze niz 6,60
    zł; ale jak bys cos chcial wplacic to 2 zł :-)
    VAT 440 odsetki za 8 dni (termin wplaty bedzie 27 lutego) to 1,11 zł,
    zaokraglasz do 1,00 i jak wyzej :-)

    marekz