  • Data: 2004-01-20 07:27:56
    Temat: Re: VAT - zakupy nierozliczone w poprzednich okresach
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KWOL" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:buh86i$e80$1@news.onet.pl...

    > patrzyć
    > >

    > Racja :)
    > Właściwie to teraz dopiero w objaśnieniach do VAT przeczytałem
    > (wcześniej nie miałem nigdy takiej sytuacji, więc się nie wgłębiałem),
    > zakłady pracy chronionej itp.) a mi niejako automatycznie oddadzą, jeżeli
    > właściwą
    > kwotę wpiszę do rubryki 64.
    ------------------------------
    Z tym automatycznie to nie tak do końca też moga wpaść z wizytą ale przy
    twoich kwotach to chyba nie .Pamietaj o limicie który możesz wpisać w ta
    pozycje 64.
    Jeśli wiesz ze masz szanse na skonsumowanie tego Vatu to nie warto
    wystepować o zwrot ale jesli ci sie powieksza systematycznie to nie ma co
    czekać z obiorem bo potem możesz nie mieć eksportu albo mało zapłacisz
    kontahentom i bedzie kłot z odzyskaniem.Jeśli wystąpisz o ten zwrot
    proponuje od razu napisać oświadczenie że kwota zwrotu o jaką wystepujesz
    zapłaciłeś swoim kontrahentom to czasami pomaga i nie przychodzą na kontrole
    Wiola