    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT od paliwa
    Date: Sat, 15 May 2004 17:21:39 +0200

    Użytkownik "Sylwia Barcz-Popiel" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c82qie$4ou$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dzięki za informację
    > Pozdrawiam
    > RP
    > Użytkownik "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> napisał w wiadomości

    > co

    > osobowe
    W jakimś dzisiejszym serwisie informacyjnym TVP zapodano, że MF rozesłało
    już do US dwa okólniki - jeden dotyczy kwalifikacji na samochody ciężarowe
    (chodziło szczególnie o niepodpadanie pod "ciężarowość" TIR-ów, co
    spowodowało podobno znaczący spadek zakupów), drugi - dotyczy rękodzieła.
    Pewnie najświeższe i aktualne informacje mają US. No i pewnie coś może być
    na www.mf.gov.pl.
    --------
    Graszka