  • Data: 2002-06-18 18:23:32
    Temat: Re: VAT od naprawy szkody z OC przez PZU
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aenraq$613$1@pingwin.acn.pl...

    > Użytkownik "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości
    VATu
    > samochód
    >
    > Przeciez szkoda likwidowana jest z OC sprawcy. Dlaczego to Ty masz
    cokolwiek
    > (nawet VAT) doplacac?

    No wlasnie nie wiem!??! Taki jest podobno przepis: "bo firmy mogą sobie VAT
    odliczyć", są pewne wyjątki, ale trzeba przedstawić deklaracje VAT, ale
    pytam czy wogóle jest taki przepis, czy też jest to nadinterpretacja PZU.

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>