  • Data: 2005-12-13 09:52:12
    Temat: Re: VAT od motoru
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > A jakie podstawy prawne dają do tych "innych interpretacji" ?
    > Przecież definicja "pojazdu samochodowego" isnieje (o ile wiem)
    > i nie ma przeproś...

    ja jeszcze nie wystepowalam o interpretacje do mojego - ale muj US twierdzi
    ze moge, ale wole miec na pismie, za to kiedys byla dyskusja na ten temat na
    grupie pl.rec.motocykle i tam byli linki do interpretacji innych us i pisma
    ktore podatnicy wysylali do us
    samo pismo mam gdzies na dysku - wiec jak cos to podesle

    --
    www.aem.pl GG: 1145538