  • 1. Data: 2005-12-05 08:01:35
    Temat: VAT od motoru
    Od: "Barbapapa" <b...@o...pl>

    czy kupując motor na firmę mogę odliczyć vat od ceny jego zakupu i potem od
    paliwa?

  • 2. Data: 2005-12-05 20:03:40
    Temat: Re: VAT od motoru
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Dec 2005, Barbapapa wrote:

    > czy kupując motor na firmę mogę odliczyć vat od ceny jego zakupu i potem od
    > paliwa?

    +++ Ustawa VAT +++
    3. W przypadku nabycia samochodów osobowych oraz innych
    pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    nieprzekraczajšcej 3,5 tony
    -----

    Czy znasz definicję "pojazdu samochodowego" ?
    (tak, PoRD :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-12-10 20:06:15
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    primo - kupujac motocykl

> [...]
    > nieprzekraczającej 3,5 tony
    > -----
    >
    > Czy znasz definicję "pojazdu samochodowego" ?

    wlasnie nie do konca:-) i sprawa ma sie tak - ze co urzad to inna
    interpretacja, najlepiej "poprosic" swoj urzad o jego stanowisko

    --
    ania ----------------------------
    www.aem.pl GG: 1145538

  • 4. Data: 2005-12-12 19:34:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Dec 2005, ania wrote:

    > wlasnie nie do konca:-) i sprawa ma sie tak - ze co urzad to inna
    > interpretacja

    :-O !
    A jakie podstawy prawne dają do tych "innych interpretacji" ?
    Przecież definicja "pojazdu samochodowego" isnieje (o ile wiem)
    i nie ma przeproś...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-12-13 09:52:12
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > A jakie podstawy prawne dają do tych "innych interpretacji" ?
    > Przecież definicja "pojazdu samochodowego" isnieje (o ile wiem)
    > i nie ma przeproś...

    ja jeszcze nie wystepowalam o interpretacje do mojego - ale muj US twierdzi
    ze moge, ale wole miec na pismie, za to kiedys byla dyskusja na ten temat na
    grupie pl.rec.motocykle i tam byli linki do interpretacji innych us i pisma
    ktore podatnicy wysylali do us
    samo pismo mam gdzies na dysku - wiec jak cos to podesle