    From: tom <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT od ciężarówki
    Date: Wed, 20 Apr 2005 21:08:32 +0200

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 16:00:17 +0200, Robinh napisał(a):

    > Pomocy mam problem, firma kupiła auto (beczkę do przewozu pasz).
    > Ładowność 19600 kg liczba miejsc 3
    > ze wzoru kwalifikuje się do odliczenia VAT ale nie mam na to homologacji (to
    > jest 95 r prod) i nie podlegał homologacji.
    > Co mam zrobic żeby ten nieszczęsny VAt odliczyć???
    > RM

    u znajomego w firmie był poodbny problem tylko z osobówką -ford mondeo
    zarejestrowany fabrycznie jako ciezarowka przed (chyba majem?) 1998. Jako
    ze zarejestrowany przed tą data jako sam ciez. US nie wymagał papieru na
    homologacje, dotyczyła ona aut przeróbek.... ale nie wiem, moze zadzwon do
    dealera i zapytaj czy moze wystawić takową ?