    From: " nocnyMarek" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT na internet, a umowa podpisana z ISP
    Date: Sat, 12 Mar 2005 14:14:43 +0000 (UTC)

    Artur Ch. <s...@r...pbz> napisał(a):

    > ępu do sieci Internet.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > To oświeć, jaki to *sposób naliczania* jest obecnie obowiązujący?
    > Bo bylem przekonany że zmianie uległa *stawka* podatku VAT, a nie sposób
    > jego naliczania :P

    Czepiasz się dla samej sztuki czepiania?;-P
    Mi jest wszystko jedno w jaki sposób uzasadniają obniżkę,
    nawet gdyby narobili ortografów, bym im darował ;-)
    Istotne, że dla mnie efetkywna cena spadła o 18% (mam DG)
    Co innego gdyby to była podwyżka ...

    > ^^^^
    > *Cena*, zawiera w sobie wszelkie podatki

    Tak sądzisz?
    To dlaczego nasz ustawodawca uważa inaczej:
    "Za cene nabycia uwaza sie kwote nalezna zbywcy, powiekszona o ...
    oraz pomniejszona o podatek od towarów i uslug"?

    > - to co napisaliście, winno brzmieć mniej więcej jak "wartość netto".
    Najwyraźniej mylisz mnie z moim dostawcą internetu ...

    > Właśnie tylko w tym przypadku można mówić o *cenie*.

    Nie sądzę abyś miał rację,
    pojęcie 'cena netto' jest powszechnie używane w obrocie gospodarczym.