    From: " nocnyMarek" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT na internet, a umowa podpisana z ISP
    Date: Fri, 11 Mar 2005 22:25:28 +0000 (UTC)

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > ... info u mnie, dla większosci użytkwonikow bylo na stronie,która się
    > wyswietlala automatycznie i bez wciśnięcia przycisku nie mieli neta :-)

    Czy to takie info jak u mnie?

    "Zmiana stawek podatku VAT = wyższe ceny Internetu?
    Tak, ale nie u nas!

    Szanowni Abonenci!
    Od 1 marca 2005 r. uległ zmianie sposób naliczania
    podatku VAT dla usług dostępu do sieci Internet.
    Usługi te podlegają opodatkowaniu według stawki 22% VAT.
    Znakomita większość operatorów świadczących usługi dostępu
    do Internetu dolicza od 1 marca 2005 do obecnych cen nową
    stawkę VAT, co dla odbiorcy oznacza wzrost ceny końcowej o 22%!!
    Cena netto abonamentów w ALTEC SYSTEMS została obniżona o 22% tak,
    aby cena końcowa brutto nie uległa zmianie.
    Dodatkowo dzięki możliwości obniżenia poziomu kosztów dostępu do Sieci
    (nowa ulga podatkowa na Internet), nasi klienci zyskują podwójnie!"

    Specjalnie dla niedowiarków, pozwoliłem sobie nie usuwać z cytatu
    nazwy mojego ISP, by w razie nieodpartej chęci sprawdzenia,
    czy to prawda, mogli sobie sami dotrzeć do żródła ;-)