  • Data: 2004-04-27 06:51:04
    Temat: Re: VAT na art. budowlane: 22 % --> 7%
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Apr 2004, Bartosz Zoltak wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Czy ktos wie jak urzad skarbowy moze patrzec na nastepujace
    >+ transakcje: ?

    Ja wiem co innego: że ostatnio sprawa była ze dwa razy
    wałkowana ;) ! Możesz przejrzeć ostatni tydzień ?
    groups.google.pl -> zaawansowane, *.podatki, ...

    >+ Czy urzad moze podwazyc, ze na fakturze sprzedazy calosc
    >+ ujeta jest w jednej pozycji (wymiana okien 7%) zamiast
    >+ szczegolowo - okna 22% + wymiana 7%?

    Z innych pytań szczegółowych: kupujesz "mieszkanie 54m^2
    I pietro bez windy" czy 1285 cegieł, 60 worków cementu,
    8 ton betonu i kilka ciężarówek piasku plus rurki stalowe
    i tworzywowe (lista długa na stronę), przewód 3-żyłowy
    metrów kolkadziesiąt, 12 gniazdek, 7 wyłączników, 8 listew
    przpodłogowych 6-metrowych.... ?
    Acha, i rzeczony przewód 3-żyłowy jest rozbity jak rozumiem
    na drut ciągniony z miedzi elektrolitycznie czystej, tworzywo
    oraz robociznę - i tak z wszystkim....

    >+ Czy z praktyki ktos wie - czy gdy firma ma nadwyzki podatku
    >+ naliczonego i prosi o zwrot podatku na rachunek bankowy - co
    >+ miesiac moze sie spodziewac kontroli?

    Zdaje się że Maddy pisała iż "dla niej to norma" a zdaje się
    właśnie budowlanką obraca ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)