  • Data: 2011-02-04 11:15:06
    Temat: Re: VAT co miesiąc czy co kwartał?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-02-2011 14:38, Maddy pisze:

    > Konkretnie to do końca czerwca możesz zgłosić przejście na kwartalny od
    > lipca ;-)

    konkretnie od 1 stycznia 2009 roku ten termin został przesunięty do dnia
    złożenia deklaracji za pierwszy miesiąc kwartału

    art.99

    3. (338) Podatnicy, o których mowa w ust. 1, inni niż podatnicy
    rozliczający się metodą kasową, mogą również składać deklaracje
    podatkowe, o których mowa w ust. 2, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu
    naczelnika urzędu skarbowego, najpóźniej do 25. dnia drugiego miesiąca
    kwartału, za który będzie po raz pierwszy złożona kwartalna deklaracja
    podatkowa. Podatnik rozpoczynający w trakcie roku podatkowego
    wykonywanie czynności podlegających opodatkowaniu dokonuje
    zawiadomienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym, w terminie do 25. dnia
    miesiąca następującego po miesiącu, w którym rozpoczął wykonywanie tych
    czynności.