  • Data: 2005-01-06 22:45:36
    Temat: Re: VAT a kasa fiskalna?!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jan 2005, Tomasz Lam [ZULU] wrote:
    [...]
    > + > ...nie słyszano :)
    > + > Tylko że na 3 lata jesteś "uziemiony w VAT" w takim przypadku :)
    > +
    > + O co chodzi z tymi 3 latami??? Dziś rozmawiałem z ksiegową z zaprzyjaźnionego
    > + biura ks. i powiedziała mi że jeśli wejdę w VAT to jakbym skończył
    > + działalność i za jakiś czas otwierał to nadal będę na VAT'cie, choćby nie
    > + wiem, co.

    ...to ta ks. :) ma zaległości w czytaniu ustawy o VAT.
    Tak ze dwie "duże" nowelizacje wstecz oraz całą zmianę ustawy
    na nową :]
    Przepis zdaje się zmieniono gdzieś tak w 2002 roku !!
    Zastanów się jak będziesz słuchał co mówią ;>

    > + Wiec bardzo poproszę o rozwinięcie myśli: uziemiony w VAT na 3 lata

    "jak wlazł w VAT to jest VATowcem czy mu to się podoba czy nie
    przez 3 lata licząc z dokładnością do miesiąca lub kwartału[1]
    i zamknięcie DG tego nie przerwie".
    Ale *po 3 latach* MOŻE *chcieć* przestać być VATmanem ! (może
    złożyć VAT-R czy jak mu tam).
    Ech...
    Teraz to TY masz do przeczytania:
    http://podatki.pl/bap1.php/ptu.htm