  • Data: 2006-07-27 08:23:59
    Temat: Re: VAT- US
    Od: "xyz" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    US błędną swoją decyzją cofnął mi Vat naliczony za miesiąc styczeń, po kilku
    wyrokach sądów w tej sprawie zdecydowali oddać mi ten VAT. Złożyłem wniosek
    o stwierdzenie nadpłaty opierając się na wyrokach z gazety prawnej za
    miesiąc styczeń, decyzja przyszła odmowna za styczeń ale ... kwotę podatku
    naliczonego nakazuje owa decyzja przenieść na luty i złożyć korektę do marca
    (nie ruszając lutego) która ma polegać tylko na wpisaniu w miejsce gdzie
    powinna być kwota do przeniesienia z poprzedniej deklaracji owy VAT ze
    stycznia. Zgłupiałem zupełnie, faktury styczniowe, daty styczniowe ....
    Dodam że powód odebrania mi prawa do odliczenia VATu z faktur zakupowych był
    taki .. "brak NIPu" więc Pan nie jest VATowcem, faktury były na regon gdyż
    firma powstawała dopiero. Głupie tłumaczenie bo należny podatek kazali sobie
    zapłacić a jeszcze głupsze moim zdaniem jest to że skoro (idąc za ich tokiem
    rozumowania) nie jestem VATowcem to dlaczego uznali VAT należny.