eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiVAT: Co to jest sprzęt telekomunikacyjny? Jak traktować płyty? › Re: VAT: Co to jest sprzęt telekomunikacyjny? Jak traktować płyty?
  • Data: 2012-04-07 09:10:46
    Temat: Re: VAT: Co to jest sprzęt telekomunikacyjny? Jak traktować płyty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Apr 2012, elephanto wrote:

    [...]
    > W Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 26.07.2010 r. w sprawie zwolnień
    > z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących masz
    > podane PKWiU.

    Zacytuj proszę.
    Link niżej, ale oczywiscie jakas tresc mogła zostać przeoczona.

    Przecież to co zacytował Tristan to własnie tresc z owego
    rozporzadzenia, wklejona 1:1
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,32,32,1376,,
    20110101,rozporzadzenie-ministra-finansow-z-dnia-260
    72010-r-w-sprawie.html

    To o czym pisze Tristan *nie* jest okreslone przez PKWiU,
    i mi na pierwszy rzut oka wychodzi iż:
    - minister celowo wyłaczył przypadki dostawy nagranych nosników
    stanowiace *czesc* transakcji
    - zrobił to lista otwarta, przez "w tym również" wymieniajac wprost
    przypadek sprzedaży licencji do której dołaczona jest tresc na nosniku,
    ale listy nie zamknał

    IMO pytanie jest zasadne a odpowiedz jakos tak mało zachęcajaca.
    Nie bez przyczyny sprzedajacy na allegro różne rzeczy załaczaja
    do częsci komputerowych link do aktualnych driverów zamiast
    oryginalnej płytki.

    pzdr, Gotfryd