  • Data: 2003-09-12 08:26:04
    Temat: Re: VAT-7 a termin platnosci
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niepłacenie *swoich* podatków jest niedopełnieniem twoich obowiązków
    > jako podatnika, co może być uzasadnione "bo ci nie zapłacili".
    > Niezapłacenie podatków z PIT-4 jest naruszeniem obowiązków
    > płatnika, który *pobrał* należność z wypłaty pracownika lub innej
    > osoby fizycznej której *wypłacił* wynagrodzenie (czyli *miał*
    > te pieniądze) - i zamiast zapłacić Skarbowi je sobie przywłaszczył.
    > To jest mniej więcej odpowiednik kradzieży na szkodę Skarbu !
    > Poczytaj w archiwum, było :)

    Wiem, ze bylo, ale jezeli mi nie zaplacili (np w miesiacu nie mialez zadnej
    sprzedazy) pensje place ze swojej kieszeni, tak samo jak ZUS itp.... .
    Jeszcze sie nie spotkalem, zeby US obchodzilo sciaganie moich naleznosci.
    Rozumiem Twoj tok rozumowania, ale uwazam ze takie podejscie jest chore.
    Oczywiscie chore mowie w stosunku do naszego systemu fiskalnego, a nie do
    Ciebie.

    Adam