  • Data: 2003-01-28 15:29:24
    Temat: Re: VAT-7
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach..]
    > Tak ale w opisie pola [56] jest napisane: suma kwot z poz. [36] + ...; z
    > zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art.... oraz art 19 ust.4
    ustawy -
    > to jest właśnie ten przypadek zastrzeżenia właśnie i trzeba tam wpisać 0
    > (aby nie przekroczyć wartości w polu [35]).
    ==============
    Przypadki omowione w art 19 ust4 nie dotycza pola [36]

    [ciach]

    > Nie rozumiem tego - według mnie w części D2 należy wpisać wszystkie zakupy
    > (wraz ze strukturą) z poprzednich deklaracji, które nie zostały
    rozliczone.
    > Wychodzi na moje.

    Zasada jest taka:

    Do D2 przenosimy to co bylo w D2 na poprzedniej deklaracji oraz to co bylo
    na D3 - pod warunkiem ze w poprzedniej deklaracji nie wystapily czynnosci
    opodatkowane.

    W naszym przypadku w poprzedniej deklaracji czynnosci opodatkowane WYSTAPILY
    dlatego do D2 nie przenosimy NICZEGO.

    Tomek A.