  • Data: 2002-07-16 10:45:28
    Temat: Re: Uzywany samochod - jak amortyzowac?
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0207161117530.10128-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...

    > [...]
    > [...]
    > ***************
    VAT.

    OK, a jak będzie w tym przykładzie:

    Właściciel nr 1: kupuje nowy (płaci VAT), używa 2 lata
    Właściciel nr 2: kupuje używany (nie płaci VAT-u), używa 1 miesiąc
    Właściciel nr 3: kupuje używany, czy nie?

    No właśnie. Właściciel nr 2 używał tylko przez miesiąc, ale łącznie
    poprzedni właściciele używali ponad 6 miesięcy. Słowem, czy liczy się tylko
    bezpośredni poprzedni właściciel i czas używania samochodu przez niego, czy
    też cała poprzednia historia tego samochodu (wszyscy właściciele)?

    --
    Tomasz Lisowski

    # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #