  • Data: 2003-01-18 22:45:54
    Temat: Re: Używany czy nie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Jan 2003, Jacek wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >+
    >+ A ja jeszcze raz ponawiam pytanie,bo nie "odpowiedziałeś jak należy"
    >+ tylko zachowałeś się nie przymierzając (i nie ubliżając Tobie) jak
    >+ minister na niewygodne pytanie

    Nie wytykając ani ministrom ani tobie, to jakby ci powiedzieć...
    za pisanie dywagacji o przepisach na grupie nikt mi nie płaci ;]

    >+ Oto one
    >+ A czy mam zignorować Art 22h pkt 3?

    FYI: zeznaję że rąbnąłem się zajrzawszy do ustawy. Jakbyś sam
    zajrzał to bez problemu mógłbyś mnie obtentegować w kwestii
    umiejętności czytania ;> (pomyliłem 22h.1.3 z 22h.3 !)
    A tak mi się upiekło i jeszcze się odgryzam ;) !

    Co do meritum: przy *zakupie* od innej "swojej" firmy widzisz
    gdzieś:
    "zmiany formy prawnej, podziału albo połączenia
    podmiotów..."

    ?
    IMHO zakup to jest tylko zmiana przedmiotu ;), ale może ktoś
    ma odmienne zdanie :)
    Dla porządku: tam jest powołany art. 22g.13 i .14 który
    wymienia czarno na białym zmiany formy i przejęcia *'firmy'*
    [tj. DG] a nie ŚT !

    Krótko: IMHO ignorować !

    pzdr, Gotfryd
    (bynajmniej nie urażony)