eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUstawa 203 (medyczna), sukces, wyrok, komornik i sladki zus i znowu pozew???? (dlugie) › Re: Ustawa 203 (medyczna), sukces, wyrok, komornik i sladki zus i znowu pozew???? (dlugie)
    From: "Tomek" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ustawa 203 (medyczna), sukces, wyrok, komornik i sladki zus i znowu
    pozew???? (dlugie)
    Date: Wed, 29 Sep 2004 18:51:19 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@195.205.32.2

    > Owszem, jednak nigdy nie dochodziło do czynności komorniczych, zawsze
    > zasądzone należności wypłacaliśmy sami *po potrąceniu ZUS i zaliczki*

    Otóż to, a mnie nie potrącili zaliczki na pod doch. i składki ZUS.

    WIEM że podatech dochodowy mam zapłacić (choć nie wiem kto mi da pit).
    Rozliczę go sam i wpłacę do US należną kwotę. Tu wszystko jest jasne dla
    mnie.

    NIE WIEM dlaczego mam zwracać pracodawcy (który mnie o to teraz podał do
    sądu) składkę na ZUS od wyegzekwowanej kwoty. Albo kwota którą mi zasądził
    Sąd i wyegzekwował komornik jest poprawna (czyli zredukowana o płacone przez
    pracodawcę składki), albo nie. Jeśli jest poprawna to jest OK i niech
    pracodawca sobie reguluje swoje zobowiązania.
    Jeśli jest niepoprawna, to jest to pomyłka sądu. Jeśli jest to pomyłka sądu
    (wyrok jest ostateczny i prawomocny) to mamy przypadek nieuzasadnionego
    wzbogacenia w dobrej wierze (mojego). Skoro pieniądze już wydałem to sprawa
    się na tym kończy i nieuzasadnione wzbogacenie "przepada".

    Cóż, to będzie moje stanowisko na rozprawie. Ale jak Was czytam, to czuję,
    że nie będę miał dużych szans na wygraną. Trudno, ces't la vie.

    I jeszcze pytanie: Kiedy i w jakiej formie wnioskuje się o zwolnienie z
    opłaty za koszta reprezentacji sądowej? Muszę o to poprosić w odpowiednim
    momencie rozprawy, czy mogę o to wnioskować w "odpowiedzi na pozew"

    Pozdrawiam

    tomek