    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Uslugi reprodukcji komputerowych nosnikow informacji
    Date: Thu, 12 Dec 2002 12:28:34 +0100

    Użytkownik zainteresowany napisał:

    > Dodam jeszcze, ze jezeli uslugi podpadaja pod te okreslenie to faktury
    > rozliczane sa na zasadach ogolnych czyli podstawowa stawka vat, jesli nie
    > naleza do tej grupy uslug to ryczalt ewidencjonowany - nizszy vat. Jakie
    > uslugi informatyczne, komputerowe, instalacyjne, tworzenie raportow,
    > konserwacyjne itp. itd nie nalezalyby do "uslug reprodukcji komputerowych
    > nosnikow informacji" ??? Czy ktos mial z tym stycznosc?

    Oj dzwoni i dzwoni, tylko nie wiadomo w którym kościele...
    "Usługi repredukcji... bla bla bla" są wyłaczone z ryczałtu
    ewidencjonowanego co nie ma nic wspólnego ze stawka VAT.
    VAt jest 22% i nie chce byc inny, nie wazne jaka formę opodatkowania
    podatkiem dochodowym wybierzesz.

    Pytanie, co jest komputerowym nośnikiem informacji.
    Jak dla mnie sa do płyty CD, dyskietki, tasmy, karty perforowane
    (jeżeli ktos jeszcze ich gdzies używa :-))) i inne tego typu wynalazki.
    Chyba ze ja nie wiem co to jest nośnik...

    I tu jest pies pogrzebany.

    Sądząc po pytaniu, zajmujesz się infomatyką (albo tzw, informatyka :-)).
    sam musisz znaleźć odpowiedź - co to jest nosnik danych.

    A jak już bedziesz wiedział - to będziesz tez wiedział że ich
    reprodukcja wyrzuca Cie z ryczałtu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk