  • Data: 2010-01-03 15:28:44
    Temat: Re: Usługi a VAT UE za IV kwartał 2009?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak wrote:

    > Aha, art. 27 nie obowiązuje od 1 stycznia. To jakby zmienia postać
    > rzeczy :D Więc gdyby ktoś wiedział, jaką fakturę zatem powinienem
    > wystawić jutro, zamiast dotychczasowego NIE PODLEGA

    Jest w tym wątku link do tekstu ujednoliconego.
    Powtórzę go:
    http://www.gofin.pl/nowe_okno.php?id_temat_html=2836
    0&id_pismo=509&i=0

    Nie wiem jakie były Twoje usługi, ale sprawdź sobie czy nadal będą
    wykonywane poza granicami kraju w rozumieniu ustawy i nadal będą
    pewnie nie podlegać, ale trzeba będzie je wykazać w deklaracji
    posumowującej.

    ... no i pytanie
    > co z deklaracjami pozostaje aktualne :)

    No za stary kwartał, to nie musisz skałdać, bo nie było wtedy art 28a - to
    chyba jasne.
    Ale usługi od stycznia 2010 będą objęte tą informacją co miesiąc - chyba, że
    nie są to jakieś zawrotne kwoty, to wtedy możesz raz na kwartał