  • Data: 2005-02-07 16:25:39
    Temat: Re: Urząd Skarbowy w Dębicy - jaja kwadratowe !!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Feb 2005, du hast mich gefragt wrote:

    > + Dnia 2/7/2005 9:58 AM, Użytkownik Bozoo napisał:
    > + > > Też nic nowego, ale znów pomieszałeś pojęcia - w tym wypadku nie chodzi
    > + > > o potwierdzenie przyjęcia dokumentów w ogóle tylko o potwierdzenie
    > + > > "zawartości" deklaracji. Potrzebne Ci to?
    > + >
    > + > Dla mnie to jeden pieron - to, że złożyłem to mało i na pewno do niczego
    > + > mi nie potrzebne. To, że złożyłem konkretna deklarację z konkretnymi
    > + > liczbami
    > + > powpisywanymi - to jest dla mnie ważne i na to chcę mieć dowód.
    [...]
    > + IMHO wręcz przeciwnie: deklaracja musi być złożona w ustawowym terminie więc
    > + przede wszystkim potwierdzenie złożenia jest ważne.

    Mniemam że się mylisz.
    Jeśli ktoś ma np. dostać spory zwrot podatku to dla niego dowód *ILE*
    zadeklarował do zwrotu może być dość istotny.
    Scenariusz (przykładowy):
    30.V.
    Podatnik: "otrzymałem 320 zł zwrotu a miało być 3200 !"
    US: "...ale tyle było na deklaracji i tyle mamy w systemie ! Proszę
    złożyć korektę, w ciągu 30 dni od wprowadzenia uzupełnimy !"
    Podatnik: "ale na deklaracji ZAPISAŁEM 3200 !"
    US: "...w systemie jest 320, deklaracji nie ma, wcięło !"
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)