  • Data: 2009-05-20 17:04:35
    Temat: Re: Urząd
    Od: R De <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:

    > A co co chodzi?

    Mając świadomość posiadania zobowiązań, podjąłem próby ich uregulowania.
    Nie mam na tyle kasy, żeby uregulować je jednorazowo, więc występuję o
    ulgę (jedną) w 2000 roku. Urząd do dnia dzisiejszego nie chce ode mnie
    pieniędzy, ale chętnie dolicza odsetki, podejmuje jakieś dziwne kroki i
    oczywiście praca w urzędzie wygląda tak, że każdy ..... na swój strój.
    Skończyły mi się pomysły i chciałbym to jakoś nagłośnić.