  • Data: 2003-10-01 13:45:42
    Temat: Re: Upadlosc
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marti napisał:

    > Widzę iż polemika przybrała bardzo ostry ton. Tak więc chce przeprosić
    > wszystkich iz zadałem swoje pytanie. Sądziłem iz grupy dyskusyjne to miejsce
    > wymian poglądów i doświadczeń a nie wzajemnego obrażania się!

    Marti, Ty chyba na grupach "młody" jeszcze jesteś.

    Grupy dykkusuje wyzwalaja w ludziach to najgorsze.
    W końcu mozan komus bezkarnie napyskować. W końcu gros ludzi tutaj to
    anonimy.
    Na podatkach jest wersal.
    Popatrz na polityke albo religie, że o świętej wojnie między
    debianowcami a reszta świata nie wpomne :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl