  • Data: 2005-03-14 22:33:49
    Temat: Re: Umowy o dzieło wykonane w 2004 r
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz B wrote:
    > - nie otrzymałem zagwarantowanego w umowie wynagrodzenia
    to inna hisotria, mało podatkowa.
    W zależności od umowy, możesz się tego domagać.

    > - nie otrzymałem druku PIT-11 za te szkolenia
    > Szkolenia te, z racji finansowania przez UE są zwolnione z podatku.
    nie wiem na podstawie czego są zwolnione, ale jak są no to ich nie
    rozliczasz.
    Dla US tak jakby nie istniały. Po co ci pit od nich.

    > Czy kwoty z umowy mam ująć w roliczeniu rocznym za 2004 rok.
    j.w
    jak są zwolnione to nie
    jak nie są to powinien być pit.

    > Pieniądze być może kiedyś wypłacą, ale co z rozliczeniem na 2004 rok????
    zasada jest taka, ze rozliczasz się z tego co dostałeś (z zastrzeżeniem
    jak wyżej)
    jak nie zapłacili teraz, a zapłacą w 2006 to rozliczysz się w 2006.