  • Data: 2010-02-12 23:36:45
    Temat: Re: Umowa zlecenie i faktura vat - podwójny dochód
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Feb 2010, SDD wrote:

    > No to wlasnie dobrze kombinujesz. Nie wiem, na ile wystawienie faktury za
    > zlecenie w zwiazku z byciem VATowcem z tytulu DG bylo zasadne, ale jesli
    > bylo to na pewno wywalenie z DG jest w zgodzie z przepisami. Dla DG ta FV
    > nie istnieje.

    Na pewno chciałeś napisać "DG", a nie "PDoOF"? ;)
    (w koncu "DG w rozumieniu przepisów o DG" niekoniecznie pokrywa się
    z "DG w rozumieniu PDoOF").

    > Z KPiR wylatuje na pewno - nie wiem tylko co z rejestrami VAT

    Kryterium jest w ustawie o VAT, w tej pokręconej definicji
    o "odpowiedzialności", tłamszonej i interpretowanej na wszystkie
    możliwe sposoby :(
    Co wynika nt. "odpowiedzialności wobec osób trzecich" wg umowy?

    pzdr, Gotfryd