  • Data: 2006-03-09 08:09:50
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Male pyatnko, a faktycznie dwa.
    > 1 - Czy umowa zlecenie musi byc podpisana przez strony? Czy moze wystarczy
    > upowaznienie zleceniobiorcy do wystawiania umów zlecenia bez jego podpisu
    > 2 - Czy rachunek do takiej umowy musi byc podpisany, czy moze tez
    > wystarczy upowaznienie.

    Rozwine troche temat. Faktycznie nie wiadomo o co chodzi. Bede podpisywal
    zlecenia z agentami rozrzuconymi po calej Polsce. Beda to umowy prowizyjne.
    Jak to sobie wyobrazam.
    1 - Otzrymuje dane zleceniobiorcy
    2 - Tworze umowe
    I teraz jest problem. Bo jezeli mam wyslac np 500 czy 1000 takich umow,
    czekac az mi splyna podpisane, pozniej wystawic rachunki i znow czekac az
    zostana podpisane to .... mysle ze w krotkim czasie sie postarzeje. Nie
    mowiac o kosztach i ilości wlożonej pracy. Dlatego sie zastanawiam, czy
    zleceniobiorca nie moze wysatwic mi upowaznienia albo do podpisywania umow w
    jego imieniu (sugestia Gotfryda) lub do wystawiania rachunków bez podpisu
    (brak przepisow szczegolnych). Chodzi o to aby uproscic sobie prace.
    Oczywiscie wazna kwestia jest to, aby takie umowy zaksiegowac pozniej w
    koszty.

    Adam