  • Data: 2006-03-09 06:41:42
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
> [...]

    [ciach]

    > "Wysoki sądzie, tu jest upoważnienie do zawierania umów które
    > zleceniobiorca mi dał, kazałem mu postawić piramidę na
    > wzór Cheopsa a on teraz się uchyla", tak ?
    [ciach]

    [ciach]
    > Inaczej mówiąc: IMO rachunek nie musi być podpisany (a przynajmniej nie
    > w każdym przypadku), zapłacić można, ale wtedy wątpliwe jest uznanie
    > go za koszt podatkowy.

    To ja się podepnę.

    Załóżmy że umawiamy się (umową na piśmie z jak najbardziej odręcznymi
    podpisami) że wszelkie umowy i rachunki podpisane/zakodowane kluczem PGP
    takim a takim (tutaj listing klucza publicznego) są traktowane jak
    umowy/rachunki podpisane odręcznie przez właściciela podpisu.

    Jakim okiem by na takie coś spojrzał ewentualny kontroler z US?.

    Bo poderzewam że wątkotwórcy chodzi o to samo co ja mam na myśli: żeby
    uniknąć płacenia conajmniej 3 zł na znaczki i koperty oraz czekania
    kupy czasu, żeby zamawiający i wykonawca podpisali ze sobą UoD i
    dostarczyli sobie rachunek.

    p. m.