  • Data: 2005-06-03 15:42:34
    Temat: Re: Umowa o dzieło - zleceniodawca z zagranicy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Anna Beneturska wrote:

    > Tyle z urzedu.
    Dobrze ci powiedzieli, z tym ze ten pit-53 jak pamiętam to jest
    zaliczka, czyli po prostu pod koniec roku jeszcze raz rozliczysz się z
    tego normalnie na pit-36 albo 37 i kwotę z pit-53 uwzględniasz jako
    wpłacone zaliczki.

    > Mama podpowiada, zeby w umowie umiescic kwote netto, a wtedy
    > umowiona kwota bedzie gwarantowana niezaleznie od ewentualnych podatkow czy
    > innych oplat po stronie zagranicznej.

    obawiam się, że firma zagraniczna nie bardzo będzie wiedziała o co ci
    chodzi. Dla nich ten tok rozumowania będzie raczej dziwny.
    Nie wiem co to za firma i jakie masz kontakty, ale żeby nie skończyło
    się to tym, że z ciebie zrezygnują bo kombinujesz.