eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUmowa o dzieło - zaliczka - do kiedy, gdzie, jakie formularze › Re: Umowa o dzieło - zaliczka - do kiedy, gdzie, jakie formularze
  • Data: 2007-08-08 18:09:01
    Temat: Re: Umowa o dzieło - zaliczka - do kiedy, gdzie, jakie formularze
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news nabazgrolił na ekranie:
    > Podatek odprowadza płatnik - do "swojego" US, nie do podatnika.
    > Do US podatnika idzie tylko PIT-8b/11

    Ha! W tym roku znowu rozdzielili i jest tylko pit-11 i pit-8b. Co prawda
    wzoru pita 8b jescze nie widziałam, ale pit-11 jest na pewno oddzielnie (i
    tak z nowości to ma jeszcze w polu nazwa firmy - regon, oraz jest też
    miejsca na pesel podatnika - w poprzednich latach tego nie było).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --