  • Data: 2009-06-01 21:01:04
    Temat: Re: Umowa o dzieło i zaliczka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 31 May 2009, Tomek wrote:

    > Chcę zamówić serwis internetowy na umowę o dzieło z przekazaniem
    > praw. Potencjalny wykonawca chce dostać zaliczkę, na co ja się godzę.
    >
    > Zaliczkę na PIT od takiej zaliczki musze oczywiście wpłacić do US,

    Hm... "postawione do dyspozycji"... ano postawione.

    > natomiast nie wiem kiedy potrącić sobie koszt

    Zaliczka nie jest kosztem, prawda?

    Tu uwaga: trzeba się pilnować, aby *potocznego* określenia "zaliczka"
    nie użyć w rozumieniu "zapłata za częciowe wykonanie umowy", bo
    jak rozumiemy, to jest *całkiem co innego* :D
    (a nigdy nie wiadomo kto i kiedy znajdzie w archiwum)

    pzdr, Gotfryd