  • Data: 2008-07-09 21:59:38
    Temat: Re: Umowa o dzieło - dziwna sprawa z podatkiem:(
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Jul 2008, 'Tom N' wrote:

    > Ja tam sie na rachunkach za dzieło nie wyznaję, ale mam pytanie:
    >
    > który przepis obliguje wystawiającego rachunek do policzenia podatku, który
    > ma wpłacić do US zamawiający dzieło?

    Dobre pytanie.
    Rozbija się o pytanie co rozumieć przez "ogólną sumę należności wyrażoną
    liczbowo i słownie" - kwotę netto czy brutto?
    Przyznam że nie wiem, i to co piszesz (że brutto) wygląda na
    akceptowalne... niemniej dopisałbym w pozycji "płatność" (sposób
    zapłaty czy jak tam kto stosuje) "po potrąceniu należnej zaliczki
    na podatek" :D

    pzdr, Gotfryd