    From: "i" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowa na czas określony a nieokreślony
    Date: Fri, 22 Aug 2003 09:04:46 +0200

    Użytkownik "Bobik" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bi2enk$4rt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Szanowni Dyskutanci, czy zakład pracy zatrudniając mnie w chwili
    > obecnej na umowie na czas nieokreślony może dać mi do podpisu
    > aneks do umowy zmieniający tę umowę z nieokreslonego na czas
    > określony ( na 3 miesiące )??? Dziękuję z góry za odpowiedź.

    Taki aneks będzie nieważny. Musi być wcześniej wypowiedzenie
    warunków umowy na czas nieokreślony, a później podpisana nowa umowa.
    Umowę na czas określony można rozwiązać także za porozumieniem stron
    i podpisać nową umowę o pracę na czas określony.
    Zmiana tak poważna nie może być wprowadzona jedynie aneksem.
    Niech pracodawca mocno uważa. Taki ruch, źle wykonany, może go sporo
    kosztować.

    J.