    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowa ks za granica - PCC, VAT czy co ?
    Date: Wed, 25 Feb 2009 13:29:57 -0600

    DrFugazi wrote:
    > Witam,
    >
    > przejrzałem archiwum grupy ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
    > Dręczy mnie wątpliwość czy jeśli nabyłem od obywatela RP pojazd
    > zarejestrowany w RP, który znajdował się w serwisie na terenie Niemiec i
    > umowę spisaliśmy w tym serwisie czyli poza terytorium RP to podlegam
    > jakiemuś obowiązkowi podaktowemu ?
    > Wyczytałem i pytałem w urzędzie skarbowym czy mam składać PCC-3 to mi
    > powiedziano, że nie. Natomiast zasugerowano, że może to podlegać pod
    > VAT, ale pani z VAT nie potrafiła odpowiedzieć. Macie jakieś
> [...]

    z tego co wiem umowa zawarta i wykonana po za Polską nie podlega pod
    PCC, wiec tego na pewno nie zapłacisz. O ile nie wprowadzono zmian i
    nie rozszerzono na "poza UE".
    Do tej pory pożyczki najlepiej się podpisywało na piwie w czechach. Byle
    tylko nie przegiąć kowty wymagającej zgłoszenia na granicy.

    Co do vat się nie wypowiadam, to nie moja działka.