  • Data: 2006-05-10 07:06:43
    Temat: Re: Ulga w ZUS - wątpliwość
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 May 2006, castrol wrote:

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...eu> napisał

    > Owszem, mozesz. Nie wolno Ci swiadczyc tylko i wylacznie uslug ktore
    > swiadczyles bedac zatrudnionym na umowe o prace.

    Tak całkiem luzem nasunęło mi się co będzie jak pracownik miał
    w wykazie obowiązków służbowych "wykonywanie innych poleceń
    przełożonych" albo podobny ulubiony zapis :)
    To również do Jarka, bo racja jest niepodważalna - ale IMO jest
    pewien problem w ustaleniu:

    > Czyli jesli pracowales jako
    > sprzatacz - to nie mozesz bylemu pracodawcy swiadczyc uslug szprzatania -
    > ale juz np uslugi informatyczne jak najbardziej.

    A jak mamy przypadek odwrotny, to wcale nie jest oczywiste czy
    informatyk nie był zobowiązany do sprzątania.
    Swojego stanowiska pracy na przykład... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd