    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga odsetkowa a likwidacja kasy mieszkaniowej?
    Date: Sat, 26 Apr 2003 22:42:23 +0200

    Użytkownik "kurdebalans" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:b8eomg$hmt$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "salfatore" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > mógł
    > od

    > Nie.
    > Art. 26b ust. 1 pkt 7 literka g)

    Witam!
    Można też probować po prostu skorygować zeznania za lata ubiegłe - wówczas
    mamy stan taki, jakbyś nie korzystał z ulg. Chociaż nie jest do końca jasne,
    jak zinterpretuje to Urząd Skarbowy, oraz czy da się to ewentualnie obronić
    przed NSA. Stawiam tezę, że tak, ale jak się domyślam kwota może być
    niebagatelna stąd trzeba ostrożnie wyważyć wszystkie "za" i "przeciw".

    Pozdrawiam,
    BaLab